Pagero Online – platformen

Pagero Online – platformen

Vi arbejder konstant på at forbedre og udvide støtten til forretningsprocesser og sikre, at vores kunder overholder lovgivningen i alle de lande, hvor de udveksler elektroniske data.

Vi bruger også mange ressourcer på at forbedre test, effektivitet i udvikling og arkitektoniske ændringer, for at sikre en moderne og skalerbar platform for vores kunder. Nedenfor kan du læse mere om, hvordan vi arbejder og hvilke fordele det giver vores kunder.

Pagero Global Icon

Åbent netværk

Da vi begyndte at designe og bygge Pagero Online, leverede de fleste serviceudbydere en platform til opsætning af forbindelser, det var dyre point-to-point implementeringer. Vi valgte at gå i direkte modsatte retning med Pagero Online. Denne strategi har ført til, at Pagero Online er en af de førende serviceudbydere, med følgende kundefordele:

  • Selvbetjeningsplatform til aktivering af forbindelse med andre virksomheder
  • Gratis konvertering via vores format bibliotek
  • En platform der leverer et globalt netværk, herunder virksomheder og organisationer bag Pagero Online og andre serviceudbydere
  • Overskuelige omkostninger ved tilslutning til virksomheder, der kræver ukendte formater eller kommunikationsprotokoller

Automatiserede tests

At give vores kunder en service af høj kvalitet, har altid været en af de vigtigste opgaver siden Pagero Online blev udviklet. Vi sikrer alle tjenester i Pagero Online med flere forskellige typer automatiserede tests. Over tid, da vores behov for manuel verifikation er minimalt, har disse tests også givet os meget hurtigere levering af nye funktioner.

Kontinuerlig levering og Mikroservices

Kontinuerlig levering tillader os at opdaterer flere gange om dagen, i stedet for at opdaterer ændringer med ugers mellemrum. Årsagen til dette er, at vi vil introducere nye funktioner i små trin for at gøre det lettere for kunderne at lære ændringerne at kende. Derudover giver det os hurtigere tilbagemelding hvis det er nødvendigt med forbedringer.

En måde at opnå kontinuerlig levering på, er at splitte platformen i mindre tjenester og ikke køre alt som en stor tjeneste. Denne tilgang kaldes Mikroservices Arkitektur. Takket være dette kan nye tjenester introduceres og eksisterende kan opdateres, uden at påvirker den løbende drift.

Automatiseret konfigurationsstyring

Vi fjerner al manuel konfiguration og opsætning på vores servere samt maskiner. Dette vil give vores kunder en højere servicekvalitet, da identiske test- og produktionsmiljøer gør det letter at sikre, at funktionerne testes med de samme betingelser som i produktionsmiljøet.

Monitorering og statistiker

Vi identificerer konstant områder for forbedring ved at se på trends og give hurtig genstart, hvis der opstår problemer. Derudover analyserer vi brugen af funktioner og forbedrer disse, så de passer bedre til den måde vores kunders bruger dem.

Nul nedetid og funktionsskift

Vi har implementeret en nul-downtime-politik, der giver vores kunder en stor fordel: en platform, der altid er operationel.

En teknik kaldet funktionsskift hjælper os med at opdatere og teste funktioner på et par udvalgte kunder samt teste alternative versioner af en funktion for at se, hvilken en preformer bedst i praktisk brug.

Partnerskaber og API’er

Vi ønsker at give vores kunder en problemfri måde at interagere med deres samarbejdspartnere via vores tjenester. Af denne grund fokuserer vi på at opbygge API’er til vores kunder og partnere.

Kunder vil måske automatisere eller effektiviserer nogle af deres processer, for at gøre deres firma mere effektivt. ERP-leverandører kan indarbejde vores tjenester som en del af forretningsprocessen og give deres kunder fuld adgang til Pagero Online netværket samt alle de tjenester, vi tilbyder som en del af deres arbejde med kunderne.

Pagero Online er en moden SaaS platform, der er blevet en af de største udbydere af O2C og P2P tjenester.

Bård Langöy, CTO, Pagero Group

Vil du vide mere?

Så kontakt os for yderligere informationer!

Uanset hvilket system vi bruger eller hvordan vi har valgt at ændre det, har der aldrig været et problem at integrere systemet med Pagero’s tjenester.

Anja Vaaja, Administration Manager, Kovanen Yhtiöt Oy

Mere om vores services