Vi hjælper dig at få succes

Vi hjælper dig at få succes

Vi tilbyder ikke bare hjælp til at effektiviserer forretningsprocesser, vi har også en leverance organisation som hjælper vores kunder med at nå de mål, der er planlagt med investeringen.

Analyser og forstudier

Vores Customer Integration-team (CI) hjælper med analyser og forstudier med f.eks. format og lokal lovgivning. Deres arbejde er afgørende for mange af vores kunder som ønsker at håndtere elektroniske dokumenter i flere lande. Holdet hjælper også med at skabe så effektiv og vedligeholdelsesfri en løsning som muligt. I samråd med kunden vil de gennemgå og anbefale de bedst mulige arrangementer for kommunikation, fejlhåndtering, formater, berigelser og valideringer.

Nogle eksempler på foreløbige undersøgelser, vi kan hjælpe med:

  • Passer det ønskede format til formålet?
  • Mangler der informationer som er obligatorisk i de lande, som er aktuelle?
  • Er det ønskede format noget som kunden kan vokse med?
  • Hvilke lovkrav gælder?
  • Hvilke lovkrav er på vej?

Styr på formatet

Vores kunder behøver ikke at bekymre sig over, hvilket format deres forretningsforbindelser benytter, da vi sikre at alle dokumenter som sendes via Pagero Online konverteres til det format modtager kan håndtere.

Vi sikrer, at de opdateringer der kræves af de forskellige formater, implementeres og at alle dokumenter kommer sikkert frem. På nuværende tidspunkt håndterer vores leveringsorganisation over 350 formater.

Vores mål er at levere højkvalitetsløsninger på en fokuseret, effektiv og professionel måde, som giver vores kunder en service, der er bæredygtig hele tiden.

Helena Stolpe, VP Delivery, Pagero

De holder hvad de lover. Pagero har været fremragende og de er altid villige samt hurtige til at hjælpe med at besvare de spørgsmål vi måtte have.

Ana Jiménez, Head of internal control processes, ABB S.A.

Hjælp med at komme i gang

Når du har valgt vores tjenester, tilbyder vi en opstart hvor vi gennemgår Pagero Online og viser hvordan tjenesten virker, hjælper dig med at komme i gang samt sikre at dokument flowet fungerer som det skal.

Opbyg dit netværk

Når du er begyndt at bruge vores tjenester, er det vigtigt at maksimere strømmen af elektroniske dokumenter. Først da vil du være i stand til at strømline din virksomheds flows og få det fulde udbytte af vores tjenester. Du kan selv udføre arbejdet eller lade os håndtere det:

Self service – gør det selv

Pagero’s selvbetjeningsfunktion er tilgængelig i Pagero Online for alle vores kunder. Du har fri adgang til et netværk, der består af millioner af virksomheder over hele verden. Du skal blot indtaste navnet på det firma du vil udveksle dokumenter med, sende en anmodning til dem og når de har accepteret, kan du begynde at sende.

Kunde-/leverandørs aktivering – vi gør arbejdet for dig

Ikke alle organisationer har tid eller ressourcer til at kontakte deres kunder eller leverandører, for at få dem startet op med elektroniske dokumenter. Især når det kommer til internationale flows kan dette arbejde være meget omfattende. Vores aktiveringsteam har mange års erfaring med at hjælpe vores kunder, med at aktivere deres forretningspartnere verden over og de kan også håndtere dit arbejde.

Følgende indgår i et aktiveringsprojekt:

  • Ansvarlig projektleder hos Pagero
  • Projektplan med tid og omfang
  • Information udsendelse til berørte forretningsforbindelser
  • Aktivering af berørte forretningsforbindelser
  • Tæt dialog og regelmæssige rapporter

Vil du vide mere?

Kontakt os gerne for yderligere informationer!

Mere om vores tilbud