Continia

//Continia
Continia 2017-10-12T10:27:34+00:00

E-fakturahåndtering med global rækkevidde direkte til og fra Microsoft Dynamics NAV

I kraft af Continia’s og Pagero’s partnerskab, kan du nu begynde at bruge Pagero’s ydelser til, nemt og hurtigt, at håndtere elektroniske fakturaer direkte til og fra Microsoft Dynamics NAV. Du arbejder i dit system som du plejer og kan kommunikere elektronisk med alle dine forretningsforbindelser, uanset deres størrelse, system eller branche. Dokumenterne transmitters via Pagero’s cloud-baserede forretnings netværk; Pagero Online.

PRIS

494 DKK/MÅNED
  • Opstartspris: 2.250 DKK
  • Transmissionstakst: 1,50 DKK/dokument

Her er hvad du får, når du forbindes til Pagero Online

  • Nem og hurtig implementering, takket være Continia’s forudinstallerede integration til Pagero
  • Adgang til millioner af virksomheder over hele verden via Pagero’s og vores partneres netværk
  • Mulighed for at sende og modtage B2B og B2G e-faktura meddelelser via Continia’s API-integration

  • Automatisk konvertering til og fra alle kompatible formater i Pagero’s formatbibliotek
  • 90 dages transaktions historie
  • Sikker kommunikation via et krypteret netværk

Suppler dit ERP system

Pagero’s og Continia’s services supplerer Microsoft Dynamics NAV og hjælper dig til at strømline dine forretningsprocesser, takket være automatiserede workflow samt øget kontrol, sikkerhed og sporing.

Forbind dig til alle dine partnere

For at sætte brugerne i stand til at kunne forbinde til så mange virksomheder som muligt, har Pagero indgået aftaler med lang række andre service udbydere på markedet. Vi har derved bygget et netværk af forbundene netværk, som alle vores kunder har adgang til. Vi er også godkendt Access Point i alle lande, hvor det europæiske PEPPOL er blevet introduceret af de lokale myndigheder og vi arbejder aktivt med forbindelser til den offentlige sektor i alle europæiske lande hvor e-faktura er et lovkrav.

Tæt partnerskab – bedre kundeservice

Pagero og Continia har en tæt og løbende dialog med hinanden. Dette simplificerer implementeringsprocessen for dig sådan, at du kan komme i gang med at strømline dine flow så hurtigt og så gnidningsfrit som muligt.

Tillægsydelser for øget værdi

Vi anbefaler følgende tillægsydelser for at optimere dit workflow og øge systemets værdi:

Jeg vil vide mere om Pageros tillægstjenester

Pagero e-ordre

Vidste du at Pagero også kan hjælpe dig med at digitalisere dine kunde-ordre og indkøbs-ordre? Med Pageros e-ordre services, kan du sende og modtage hele dit ordre-flow (kunde-/indkøbsordre, ordrebekræftelser og leveranceadvisering) gennem én enkel kanal – Pagero Online.

Læs mere
KONTAKT OS