//E-ordre – optimer din P2P-proces
E-ordre – optimer din P2P-proces2019-03-18T16:54:58+00:00

E-ordre
Optimer din P2P-proces

Problemfri integration i eksisterende systemer

Pageros e-ordreløsning hjælper dig med at optimere din P2P-proces ved problemfrit at integrere den i dine eksisterende systemer. Vores programpakke gør det muligt at udvide funktionaliteten i dine systemer og strømline dine aktiviteter. Med en enkelt tilslutning til Pagero kan du oprette forbindelse, kommunikere og foretage indkøb globalt. Vores cloud-baserede platform konverterer og validerer automatisk dine meddelelser til dine leverandørers foretrukne formater. Det sikrer datakvalitet og problemfri drift fra ende til anden.

Et åbent netværk med global rækkevidde

Vores netværk er designet til at fungere globalt på tværs af alle forretningsnetværk og infrastrukturer. Vores tilslutningsmuligheder med hubs og infrastruktur som PEPPOL sikrer, at du har adgang til alle leverandører, både nu og fremover.

Tilslut, som det passer dig

De mange tilslutningsmuligheder betyder, at du kan vælge at integrere din eksisterende ERP- eller IT-infrastruktur, bruge vores brugervenlige onlineapplikation (webshop) eller integrere en mobil enhed. Vores platform giver hurtig og nem integration, så du får fuld fleksibilitet.

Oplev, hvordan Pagero kan integreres i dine eksisterende systemer

KONTAKT OS

E-arkivering med fuld sporbarhed

Pageros e-arkiveringsløsning sikrer, at du har adgang til din købshistorik 24/7 og dermed fuld intern sporbarhed. Du opnår bedre overblik og kontrol med nemme søgefunktioner og utallige opbevaringsmuligheder. Pageros lokale fokus på compliance betyder, at alle transaktioner lagres og styres sikkert i henhold til de lokale krav. Ved at kombinere med Pageros analyse- og rapporteringstjenester kan du analysere din tidligere købsadfærd, forbedre præstationen og træffe bedre forretningsmæssige beslutninger.

Nem onboarding og leverandørengagement

Pageros erfarne onboarding-team kan få dine leverandører op at køre, så du sparer tid og penge. Vores flersprogede team opererer på tværs af tidszoner og sikrer, at din leverandørbase har adgang til nødvendige oplysninger og support hele døgnet rundt. Vi tilbyder flere tilslutningsmuligheder for dine forretningspartnere, som passer til alle digitale og ikke-digitale funktioner. Uanset hvordan dine forretningspartnere driver virksomhed, sikrer vi, at du kan håndtere alle dokumenter elektronisk via en enkelt kanal.

Vi kan nu håndtere større e-ordrer og større mængder samtidig med, at vi når ud til flere leverandører, herunder små virksomheder, hvilket var meget vigtigt for os.
PER CARLSSON, ØKONOMICHEF, SIGTUNA KOMMUNE
Dette website benytter sig af cookies og tredjeparts-tjenester til at analysere trafik i overenstemmelse med vores privatlivspolitik. Du kan når som helst ændre dine indstillinger for cookies ved at følge instruktionerne i vores privatlivspolitik. OK