//Rapportering og analys – Bedre indsigt, så der kan træffes bedre beslutninger
Rapportering og analys – Bedre indsigt, så der kan træffes bedre beslutninger2019-03-18T15:31:29+00:00

Rapportering og analyse
Bedre indsigt, så der kan træffes bedre beslutninger

Få fuldt udbytte af dine digitale aktiviteter

Opnå mere nøjagtige eksisterende rapporterings-, analyse- og BI-værktøjer, eller lav skræddersyede rapporter i Pagero, ved at bruge strukturerede data til at træffe bedre beslutninger i realtid. Ved at indeksere alle ind- og udgående dokumenter på både sidehoved- og linjeniveau gør Pagero det nemt at analysere, fortolke og bruge data via skræddersyede rapporter og vores Analytics Dashboard. Brug vores tjenester til at:

  • Kontrollere status i realtid for dine transaktioner
  • Opnå indblik i købsmønstre ud fra varer eller forretningspartnere
  • Analysere købsadfærd på tværs af flere virksomheder
  • Identificere salgstendenser i henhold til varer eller kunder

Analytics Dashboard til indsigt på koncernniveau

Overvåg aktiviteterne i en enkelt virksomhed eller flere enheder via et enkelt kontrolpanel. Uanset antallet eller typen af ERP’er, formater eller processer gør vores brugervenlige Analytics Dashboard det nemmere at opnå synlighed i realtid for transaktioner og samlede data, hvilket giver bedre sporing og indsigt.

Nå ud til alle dine forretningspartnere via Pageros åbne, cloud-baserede netværk

KONTAKT OS

Transaktionsrapporter til detaljeret analyse

Pageros transaktionsrapporter betyder, at du kan lave nøjagtige og detaljerede rapporter, der passer til netop dit behov. Konfigurer planlagte rapporter, og modtag beskeder pr. e-mail, eller opret rapporter i realtid efter behov. Rapporter kan også deles i organisationen eller bruges til at understøtte forretningsaktiviteter som f.eks. revisioner.

Accurate Spend Management til reduktion af fejlhåndtering og cyklustid

Kontrollér gyldigheden af dine fakturaer ud fra den leverandør, der er indgået kontrakt med, pris og varedata i realtid med Pageros Accurate Spend Management. Få besked om kontraktafvigelser, når de opstår, og konfigurer automatiserede forretningsregler for håndtering af afvigelser, så du kan reducere cyklustiden og fejlhåndteringen.

Dette website benytter sig af cookies og tredjeparts-tjenester til at analysere trafik i overenstemmelse med vores privatlivspolitik. Du kan når som helst ændre dine indstillinger for cookies ved at følge instruktionerne i vores privatlivspolitik. OK