Pagero til den offentlige sektor
Fuldt overblik over indkøb og leverandører

Få kontrol over indkøbene, konsolider leverandører, og sænk omkostningerne

Pageros løsninger til den offentlige sektor er udviklet til at dække sektorens særlige udfordringer og behov. Få fuldt overblik over din virksomhed med 100 % digitale dokumentflows. Konsolider indkøb og leverandører, overhold krav til indhold i e-dokumenter, og opfyld dine forretningspartneres krav til format og indhold. Det hele kan gøres med en enkelt forbindelse til Pagero.

Personalised supplier onboarding and migration within Public Sector - icon

Managed services – aktivering af leverandører

Er du usikker på, hvor du skal starte? Pageros aktiveringsteam gennemfører en skræddersyet aktiveringsproces og sørger for at tilslutte dine forretningspartnere hurtigt og nemt. Vores erfarne og flersprogede teams arbejder på tværs af flere tidszoner og kan tilbyde personlig service og hurtig support til alle dine forretningspartnere, så du kommer hurtigt i gang og uden unødigt besvær.

En enkelt proces, der opfylder alle krav

Uanset hvilke systemer og processer du anvender, eller hvilke systemer og hvilken kapacitet dine forretningspartnere har, tilbyder Pageros åbne netværk og applikationer mulighed for at tilgodese alle dine behov gennem en enkelt løsning. Afkort cyklustiden, reducer behovet for værktøjer, der skal sikre datakvaliteten, og frigør ressourcer til værdiskabende aktiviteter ved at digitalisere og automatisere dine dokumentflows fuldstændigt. Uanset hvilken digital kapacitet dine forretningspartnere har, og uanset de lovmæssige eller branchespecifikke krav, kan vi hjælpe dig med at opnå et helt digitalt og automatiseret flow med fuld gennemsigtighed og overblik – i realtid.

A single process that meets all requirements with Pagero - icon

Effektiviser processerne med Pagero til den offentlige sektor

Med Pagero kan vi nemt nå ud til alle vores leverandører, også små og mellemstore virksomheder. Vi kan håndtere større mængder, samtidig med at vi når ud til flere leverandører, hvilket var meget vigtigt for os.

Per Carlsson, økonomichef i Sigtuna kommune
Reduce overpayments and error-handling with Accurate Spend Management - icon

Reducer overbetalinger og fejlhåndtering med Accurate Spend Management

Reducer antallet af ukontrollerede indkøb ved at validere fakturaer i forhold til kontrakter og sikre, at den rette leverandør er anvendt, og at prisen og vareoplysningerne stemmer – i realtid. Med vores tjeneste Accurate Spend Management får du besked om kontraktafvigelser, når de indtræffer. Du kan også konfigurere automatiserede forretningsregler til håndtering af afvigelser for at reducere cyklustider og fejlhåndtering. Suppler dette med vores rapporterings- og analysetjenester for at aggregere data fra forskellige selskaber eller systemer og få dem vist i en og samme let navigerbare visning, hvilket giver en bedre indsigt i realtid.

Nogle af vores kunder:

Vores tjenester

Opnå alle dine branchespecifikke behov med en enkelt forbindelse til Pageros netværk. Vores tjenester omfatter:

  • Pageros netværk: Vores globale, åbne netværk af virksomheder
  • Datavalidering: Verificering af indholdet af alle indkommende og udgående dokumenter
  • Databerigelse: Vores automatiserede berigelsestjeneste sikrer, at alle felter opfylder såvel lovkrav som dine og dine forretningspartneres interne krav
  • Compliance: Opfyld lovkrav og bedste praksis, uanset marked og branche
  • Dataindsamling: Indsaml korrekte data fra ikke-digitale dokumenter (papir og PDF) på hoved- og linjeniveau
  • PDF og printdistribution: Nå ud til forretningspartnere med begrænset digital kapacitet med vores tjenester til e-mail og distribution af papirfakturaer