//E-ordre
E-ordre2018-09-09T10:46:34+00:00

E-ordre

Saml hele dit ordreflow med én forbindelse

Traditionelle EDI-løsninger for e-ordre (eller indkøb) indebære ofte en tids- og omkostningskrævende forbindelse for hver forretningspartner. Derfor bruges denne type af løsninger kun mellem virksomheder, som håndterer store mængder af ordrer. Mindre orderflow håndteres manuelt via e-mail, telefon eller fax.

Med Pageros e-ordre løsning kræves der kun én enkelt forbindelse – Pagero Online. Her kan du enkelt og på egen hånd, tilføje nye forretningspartnere at kommunikere med i dit netværk. Ingen manuel håndtering kræves af Pagero og det koster ikke ekstra. Derefter kan du koncentrere dig om din virksomhed. Vi styrer teknologien og sørger for, at kommunikationen med dine forretningspartnere fungerer som den skal.

Det er ubetydeligt, hvor store eller små orderflows dine forretningspartnere håndterer, alle kan kommunikere via Pagero Online. Derfor kan du tilføje alle dine store forretningspartnere og også de mindre – og derved samle hele dit orderflow via en enkelt forbindelse!

Jeg ønsker at blive kontaktet

Du behøver ikke at tænke på ordreformat

Det er ikke en selvfølge, at din forretningspartner kan håndtere præcis det filformat som du bruger. Med traditionelle EDI-løsninger behøver format spørgsmålet løses manuelt for hver enkelt kunde, hvilket indebære omkostninger, og bytter du selv eller din partner system skal format spørgsmålet løses igen.

Med Pagero behøver du ikke at tænke på andet end dit eget filformat. Alle ordremeddelelser, som sendes via Pagero Online konverteres automatisk til det format som modtageren bruger. Denne tjeneste indgår som en standard for alle vores kunder. Du kan derved sende og modtage dine orderemeddelelser i det format du bruger og din forretningspartner sender og modtager det format som de kan håndtere. Pagero Online klarer resten.

Vi kan håndtere de mest almindelige ordre formater og vores formatbibliotek udvides hele tiden. Nye formater bliver automatisk tilgængeligt for alle vores kunder, uden ekstra omkostninger.

Vi tilpasser vores tjenester efter dine behov

Alle vores kunder kommunikerer via en enkelt forbindelse, Pagero Online. For at imødekomme virksomheders skiftende vilkår, har vi skabt forskellige måder at kommunikere på, afhængigt af fx ordrevolume og behov for automatisering. Desuden tilbyder vi flere tillægstjenester, som enkelt kan tilføjes, for at tilpasse tjenesten for den enkelte virksomheds behov.

Du får mere kontrol over dit flow

Med Pagero e-ordre får du mere kontrol over meddelelseflowet. Takket være vores modtagelses kvittering, kan du være sikker på, at meddelelsen er kommet frem til modtageren. Har du sendt en ordre kan du få et ordresvar og en leveranceadvisering. Alle relaterede meddelelser er desuden forbundet, hvilket skaber en værdifuld mulighed for at spore, hvad der er sket senere, i forbindelse med en vis ordre.

Dine ordre er i gode hænder hos os!

Pagero Online har meget høj tilgængelighed og det er lige så sikkert at sende ordremeddelelser via Pagero Online som det er at sende information via din netbank. Vi garanterer, at dine ordremeddelelser kommer frem til modtageren inden for en bestemt tid og du får automatisk en kvittering på, at meddelelsen er kommet frem til modtageren. Desuden har du fri adgang til Pagero Service & Support Center, hvis du har spørgsmål om dine ordremeddelelser.

Jeg ønsker at blive kontaktet
This website uses cookies and third party services. By browsing our website you consent to the use of cookies and embeds from our site. Ok