///Projekt metode
Projekt metode2018-09-07T11:04:20+00:00

Projekt metode

For at sikre at vores projekter gennemføres korrekt og kvalitetssikret, arbejder vores konsulenter efter Primelogs projektmetode. Metoden består af fire faser:

Forundersøgelse

I den indledende undersøgelsesfase bruger vi kundens nuværende situation som udgangspunkt og arbejder sammen med dem for at bestemme den fremtidige situation. På den måde kan vi identificere processen, systemet og organisatoriske ændringer der er nødvendige for at nå målet. Vi starter altid med at bruge Primelogs standardfunktionalitet for at sikre, at kunden har størst fordel af systemets standardprocesser. Den foreløbige undersøgelse resulterer i en anbefalet løsning baseret på kundens specifikke behov.

Analyse og design

I analyse- og designfasen analyserer vi potentielle ændringer baseret på den indledende undersøgelse og kortlægger de identificerede arbejdsprocesser for at se, hvordan de understøttes af Primelog TMS. Vi ser også dybere ind i den tekniske løsning, identificerer de nødvendige integrationer og hvordan informationen skal overføres til og fra Primelog. Analyse- og designfasen resulterer i en detaljeret projektplan for implementering og go-live.

Implementering

I implementeringsfasen er Primelog konfigureret ud fra den løsning, der blev foreslået i den foregående fase. Vi implementerer de integrationer, vi har besluttet os for. Denne fase afsluttes med Primelog interne test og forberedelser til go-live. Kundens brugere trænes på den færdige løsning for at kunne udføre accepttest.

Go-live

I Go-Live fasen er brugerne klar til at begynde at bruge systemet. Processer og arbejdsprocedurer er blevet afklaret og informationsflowet er startet. Resultatet af denne fase er, at brugeren og Primelog-kunden vil begynde at drage fordel af afkastet af deres investering.

Med det overblik, som Primelog giver, er fejl nemt og hurtigt registreret, der kan skelnes mellem små og store afvigelser, og de kan hurtigere håndteres i den rigtige rækkefølge. Elektronisk kommunikation med transportleverandører er også blevet gjort enklere.

MAGNUS HANSSON, LOGISTICS DEVELOPER HOS ELEKTROSKANDIA
2018-08-03T12:27:13+00:00

Ericsson

Primelog hjalp Ericsson til at udvikle et sofistikeret system til at håndtere informationskvaliteten.

2018-08-03T12:27:50+00:00

SSAB

SSAB optimerer deres P2P-proces med Primelog og TenderEasy.

2018-08-03T12:29:53+00:00

Elektroskandia

Elektroskandia fik fuld kontrol over transportomkostningerne med Primelog Freight Spend Management.

Vil du vide mere?

Kontakt os for yderligere information!

KOM I KONTAKT

Læs mere

This website uses cookies and third party services. By browsing our website you consent to the use of cookies and embeds from our site. Ok